ضرورت صادرات خدمات فنی و مهندسی  

رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت برق تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی و مهندسی در کشور وجود دارد.

پیام باقری، رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت برق در گفت‌وگویی با بیان اینکه برای رسیدن به رشد ۸درصدی اقتصادی باید از همه ظرفیت‌هایی کشور چه داخلی و چه خارجی استفاده کرد، گفت: از جمله حوزه‌هایی که می‌تواند این هدف را محقق کند و باید مورد توجه قرار بگیرد، صادرات خدمات فنی و مهندسی است.

وی با بیان اینکه موضوع صادرات غیرنفتی که صدور خدمات فنی و مهندسی بخشی از آن است و ظرفیت‌های خوبی در این زمینه در کشور وجود داردف گفت: توانمندی بسیاری در صدور خدمات فنی و مهندسی هم در بخش شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و هم مهندسان و متخصصان و مشاوران بسیار قوی وجود دارد که سال‌ها است این موضوع توسط این‌ها در حال انجام است.

باقری اظهار کرد: این موضوع در صنعت برق که از پیشگامان و پرچم داران صدور خدمات فنی و مهندسی است، بسیار بیشتر است و صدور خدمات فنی و مهندسی می‌تواند ارزآوری و ثروت آفرینی خوبی برای کشور داشته باشد، ضمن آنکه یک صادرات پایدار به جهت ارتباطی که با کشور مقصد دارد، است.

وی همچنین با بیان اینکه پروژه و طرحی که صادر می‌شود، سال‌های برای خدمات پس از فروش و پشتیبانی‌های لازم و تامین نیازها، نیازمند ارتباط است، اظهار کرد: علاوه بر آن صدور خدمات فنی و مهندسی فرصت بسیار مناسبی ایجاد می‌کند که کالاهای ساخت داخل بتواند در بازار کشورهای مقصد به فروش برسد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود